21 نکته در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به وبلاگ وردپرس
نوشته شده توسط : محسن راد

21 نکته در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به وبلاگ وردپرس

هر دو نتیجه گیری دارید - سایت به اندازه کافی سریع نیست یا نیست. و اینگونه است که بیشتر کاربران اینترنت وب سایت وردپرس شما را مشاهده می کنند . حتی اگر برای یک بازدید کننده خاص جذاب باشد ، اگر وبلاگ به اندازه کافی سریع بارگیری نشود ، آن بازدید کننده را از دست خواهید داد. مطمئنا همینطوره. و به همین دلیل شما باید هر کاری را در توان خود انجام دهید تا سایت وردپرس شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

داشتن یک # بلاگ سریع بارگذاری چیزی است که شما به سادگی باید در دنیای آنلاین امروز داشته باشید. بگذارید 21 راه آسان برای سرعت بخشیدن به وبلاگ #WordPress خود را به شما نشان دهیم.
برای صدای جیر جیر کلیک کنید برای صدای جیر جیر کلیک کنید
در حالی که روش های بی شماری برای افزایش سرعت سایت وجود دارد ، برخی به دانش فنی احتیاج دارند ، برخی به فداکاری کامل از شما احتیاج دارند در حالی که بعضی دیگر صرفاً گران هستند.

مانند همیشه ، وردپرس می تواند در رفع مشکل به شما کمک کند. نه تنها WordPress به طور مداوم در حال پیشرفت است ، بلکه افزونه ها ، مضامین و شرکت های میزبان نیز هستند . در این مقاله قصد داریم نحوه سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس خود را به شما نشان دهیم. عوامل زیادی وجود دارد که بر سرعت سایت تأثیر می گذارد و بسته به سایت شما ، می توانید سرعت را در چند دقیقه آینده بهبود بخشید.

از افزونه caching استفاده کنید
بهینه سازی تصاویر
صفحه اصلی را بهینه کنید
نقشه های Google را به درستی بارگیری کنید
پایگاه داده ها را تمیز و بهینه کنید
نویسه های غیر ضروری را از کد منبع حذف کنید (آن را کوچک سازی کنید)
یک موضوع سریع وردپرس را انتخاب کنید
افزونه های غیر ضروری نصب نکنید
تقسیم پست های بزرگتر
تعداد تجدید نظر در پست ها را محدود کنید
به PHP7 ارتقا دهید. اکنون!
حافظه پنهان مرورگر را تغییر دهید
نحوه حذف رشته های پرس و جو از منابع استاتیک
تعداد درخواست های HTTP را کاهش دهید
از Gravatars استفاده نکنید
در صورت عدم استفاده از آنها ، نظرات را حذف کنید
ایموجی ها را بردارید
از CSS Sprites در وردپرس استفاده کنید
تعداد دکمه های رسانه های اجتماعی را محدود کنید
اسکریپت ها و سبکی را که استفاده نمی کنید بارگیری کنید
غیرفعال کردن جاسازی ها
1. از افزونه caching استفاده کنید
با نصب و راه اندازی افزونه caching ، می توانید فوراً تغییر سرعت سایت خود را حس کنید. همه وب سایت ها بخش هایی دارند که به طور مکرر تغییر نمی کنند. خواه این یک تصویر ، یک پرونده CSS یا JS باشد ، یک افزونه حافظه پنهان می تواند با آن پرونده ها مقابله کند ، به طوری که آنها مجبور نیستند هر بار که کاربر سایت شما را باز می کند ، از سرور بارگیری شوند. این امر بیشتر به بازگشت بازدیدكنندگان كه از قبل آن فایل ها را ذخیره كرده اند ، كمك می كند.

پلاگین های ذخیره سازی وردپرس بیشمار وجود دارد ، اما تنها چند مورد محبوب. خبر خوب این است که آن افزونه ها به خوبی کدگذاری شده اند ، فوراً سایت شما را تسریع می کنند و کاملاً رایگان هستند! محبوب ترین افزونه برای کار W3 Total Cache است که بیش از 1 میلیون کاربر فعال دارد. این قابل توجه است! افزونه های دیگری نیز وجود دارد که می توانند همین کار را انجام دهند ، مانند افزونه WP Fastest Cache که قبلاً در یکی از مقالات قبلی خود به آنها اشاره کردیم.

2. بهینه سازی تصاویر
این که آیا این فقط یک تصویر در صفحه اصلی شما باشد یا یک گالری کامل از عکسهایی که می خواهید نشان دهید وجود دارد ، تصاویر غیرقابل استفاده می توانند وب سایت شما را به شدت کاهش دهند. بیایید بگوییم که شما از دوربینی استفاده می کنید که می تواند عکس هایی با وضوح بالا بگیرد. این عکس ها احتمالاً بیش از 2 مگابایت خواهند بود و می توانند به راحتی از حد 4 مگابایت فراتر روند. حتی تصاویر از تلفن های هوشمند مدرن پرونده های بزرگی را تولید می کنند. اگر در مورد آن فکر نمی کنید و به سادگی تصویری بارگذاری می کنید ، بار خود را در سایت خود تصور کنید.

فقط با اضافه کردن یک تصویر که 2MB یا 4MB "سنگین" است ، کاربران شما باید پس از باز کردن سایت خود ، آن تصویر را بارگیری کنند. در حالی که کاربرانی که از یک اتصال پهنای باند استفاده می کنند ، تفاوت زیادی با یکدیگر نخواهند داشت ، کاربرانی که سرعت اینترنت کمتری دارند رنج می برند. نه تنها که؛ حتی Google از زمان بارگیری کندتر اخم می شود تا رتبه صفحه شما در دراز مدت رنج ببرد.

این نباید مشکلی باشد زیرا می توانید تصاویر را به راحتی بهینه کنید. اول از همه ، اگر آخرین اثر خود را به نمایش نمی گذارید و نیازی به نمایش تصاویر با وضوح کامل ندارید ، با پایین آوردن وضوح تصویر شروع کنید. به عنوان مثال ، اگر موضوع شما حداکثر عرض 800 پیکسل را نشان می دهد ، تصویر شما نباید گسترده تر از این باشد. شما به سادگی می توانید اندازه را تغییر دهید یا حتی ممکن است یک تصویر را برش دهید. ابزارها و برنامه های بسیاری نیز وجود دارند که می توانند در بهینه سازی تصاویر به شما کمک کنند. این که آیا شما می خواهید از نرم افزارهای حرفه ای مانند Photoshop استفاده کنید که می تواند معجزاتی برای تصاویر شما انجام دهد و آنها را به طور خاص برای وب بهینه کند یا می خواهید از یک ابزار آنلاین ساده استفاده کنید ، باید تصاویر خود را بهینه کنید.

همچنین بسیاری از افزونه های وردپرس مانند WP Smush - بهینه سازی تصویر وجود دارند که می توانند به طور خودکار تصاویر را برای شما بهینه کنند.

3. صفحه اصلی را بهینه کنید
صفحه اصلی شما یک صفحه مهم است. حتی اگر شخصی در صفحه اصلی فرود نیاید ، احتمالاً می خواهد از این پست ها و صفحات دیگر شما بازدید کند. و به همین دلیل است که باید صفحه اصلی به درستی بهینه شود . همانطور که قبلاً گفته شد ، از تصاویر موجود در وب سایت خود مراقبت کنید و از بهینه سازی آنها اطمینان حاصل کنید. به جای نشان دادن موارد بزرگتر ، از عکس های کوچکتر برای پست های خود استفاده کنید. تصاویر را از پست ها نشان ندهید. در عوض ، قبل از اولین تصویر در یک پیوند ، "ادامه مطلب" را بگذارید. از ابزارک های جانبی و پاورقی بیش از حد استفاده نکنید که می تواند سایت شما را کند کند.

4. نقشه های Google را به درستی بارگذاری کنید
ابزارک Google Maps
اگر از Google Maps برای نشان دادن موقعیت مکانی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که نقشه تعاملی شما را کند نمی کند. نقشه ساده در وب سایت شما می تواند تا 2MB طول بکشد که بازدید کنندگان شما را وادار به بارگیری داده های اضافی می کند حتی اگر به نقشه علاقه ای نداشته باشند.

اما اگر از WordPress استفاده می کنید ، این کار حتی ساده تر می شود. بله ، ما در مورد افزونه ابزارک Google Maps صحبت می کنیم که می تواند از نقشه شما تصویری ریز عکس بگیرد. با این کار ، به جای یک مگابایت یا دو ، فقط چندین کیلوبایت داده به سایت خود اضافه خواهید کرد. این امر تأثیر زیادی در سرعت وب سایت شما خواهد داشت ، در حالی که بازدید کننده های شما که به نقشه علاقه مند هستند می توانند هنوز تجربه کاملی از Google Maps داشته باشند.

5- پایگاه داده ها را تمیز و بهینه کنید
وردپرس از بانکهای داده استفاده می کند تا تقریباً همه چیز لازم را برای اجرای صحیح آن ذخیره کند. در طی مدتی ، این پایگاه های داده شروع به ساخت می کنند و به آرامی شروع به کند شدن سایت شما می کنند. با تمیز کردن و بهینه سازی پایگاه های داده ، می توانید سایت وردپرس خود را سرعت بخشید. خوشبختانه ، لازم نیست که به طور دستی هر دیتابیس را باز کنید و هزاران خط ذخیره شده در آنجا سرگردان شوید ، اما می توانید استراحت کنید و کار را به یک افزونه دیگر وردپرس واگذار کنید. در این حالت ، افزونه WP-Optimize را پیشنهاد می کنیم که رایگان است و بدون نیاز به PhpMyAdmin قابل اجرا است.

6. نویسه های غیر ضروری را از کد منبع حذف کنید (آن را کوچک سازی کنید)

از برچسب های وردپرس بهترین نتیجه را کسب کنید





:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: